14. FKA

Klapki na oczach. Promocja w branży filmowej

14 / 10 / 2022----------------------15:00

  Dołącz do wydarzenia


Prowadząca: Kaja Klimek
Goście: Paulina Jaroszewicz, Wacław Mikłaszewski, Katarzyna Czajka-Kominiarczuk, Mateusz Góra
Miejsce: Kino Szkoły Filmowej, Z2

Trwająca pandemia, kryzys ekonomiczny i spadek liczby widzów w kinach niepokoi twórców, producentów i dystrybutorów. Jak zachęcić kinomanów do uczestnictwa w pokazach, festiwalach filmowych czy spotkaniach z twórcami? Jak dotrzeć ze swoim produktem czy filmem do odbiorcy? Nowe pomysły promocyjne, innowacyjne rozwiązania, nowatorskie działania – łatwo się mówi – trudniej zrobić. Czy szybko zmieniający się rynek i w zawrotnym tempie rozwijające się media społecznościowe ułatwiają czy utrudniają pracę marketingowcom? A może powinno się produkować o połowę mniej filmów? Czy zbyt duża wiedza filmowa pomaga czy przeszkadza? Promocja to często kreatywność, nieszablonowe podejście, ale i mrówcza praca. Jak zachęcić widzów, aby chodzili do kina, oglądali filmy? Jak znaleźć swoją niszę? Czy film dla wszystkich jest dla nikogo? Jakie sposoby na promocję, dotarcie do odbiorcy mają zaproszeni goście i czego moglibyśmy się od nich uczyć? 

O tym jak wygląda praca przy kampaniach marketingowych Kaja Klimek porozmawia z Pauliną Jaroszewicz – managerką dystrybucji w Stowarzyszeniu Nowe Horyzonty, Mateuszem Górą – szefem komunikacji i rozwoju widowni w Millennium Docs Against Gravity, Wacławem Mikłaszewskim – współzałożycielem i pomysłodawcą reanimacji marki KUBOTA, a zarazem reżyserem związanym ze Szko łą Filmową w Łodzi oraz Katarzyną Czajką-Kominiarczuk – krytyczką filmową, prowadzącą jeden z najdłużej działających blogów o kulturze „Zwierz popkulturalny”.

Newsletter
Polub nas
Partnerzy