14. FKA

Przejmujące historie, przenikliwa obserwacja współczesności, nieszablonowa forma opowiadania – to jedynie kilka elementów, którymi wyróżniły się się filmy konkursowe prezentowane w ramach Międzynarodowego Konkursu Authors Spotlight. Podczas tegorocznej edycji zaprezentowane zostały 26 filmy z całego świata, m.in. z Belgii, Finlandii, Grecji, Izraela, Japonii, Litwy, Malezji czy Meksyku. Podczas zamknięcia Festiwalu poznaliśmy werdykt trzech składów jurorskich.


Jury Główne, w składzie Diana Dąbrowska, Kinga Dębska, Kuba Czekaj, nagrodziło:

Kategoria: Najlepsza Etiuda „Live Action”

  • NAGRODA GŁÓWNA, w tym nagroda pieniężna w wysokości 1.000 PLN
    Starsza pani szuka, reż. Maria Wider, Polska
    Uzasadnienie: Za subtelne, a jednocześnie przejmująco szczere sportretowanie starszej pani, która bezskutecznie poszukuje miłości. W filmie dokumentalnym udało się to, co rzadko udaje się w fabule – prawdziwy portret wewnętrzny.
  • WYRÓŻNIENIE, w tym nagroda specjalna od -soundmaking-
    Moje żyjątko, reż. Andrzej Danis, Polska
    Uzasadnienie: za wizualnie odważne i przejmujące pokazanie zmagania się człowieka z jego traumą. Za pokazanie tego, że dopiero kiedy ujawnimy nasze demony, tracą one nad nami władzę.
    Oraz drugie uzasadnienie już do nagrody -soundmaking- : Za kreację dźwięku, która powołała do życia „obcego”, nadając mu głos i obecność zdolną zamiast strachu budzić empatię.
  • WYRÓŻNIENIE SPECJALNE ZA NAJLEPSZE ZDJĘCIA (WARSTWĘ WIZUALNĄ)
    Noisetrain, reż. Pol De Plecker, Belgia
    Uzasadnienie: za silne i robiące ogromne wrażenie na widzach walory wizualne, które same w sobie stają się bohaterem tej abstrakcyjnej, szalonej opowieści. Gęsty i niejednorodny świat zachwyca plastycznością i pomysłowością, wysoką jakością artystyczną. Zaprasza nas w podróż, której nie chcemy przestać oglądać i przeżywać. 

Kategoria: Najlepsza Animacja

  • NAGRODA GŁÓWNA, w tym nagroda pieniężna w wysokości 1.000 PLN
    Zoon, reż. Jonatan Schwenk, Niemcy
    Uzasadnienie: Za sensualną przypowieść o zachłanności i ulotności szczęścia, ukazująca zmysłowe splecenie ciał łączących tradycyjne elementy animacji rysunkowej z trójwymiarowymi, niemal namacalnymi fakturami i strukturami.
  • WYRÓŻNIENIE
    Luce and the Rock
    , reż. Britt Raes, Belgia
    Uzasadnienie: za prostą, lecz niezwykle wartościową i skuteczną w swym przekazie opowieść, która uczy nas oswajania „Innego”; związanych z nim lęków, wyobrażeń, często niekontrolowanych emocji. Piękno „geometrycznej animacji” pozwala wierzyć w świat, który może ulec przebudowie i zmienić nas na lepsze.

Po raz drugi, publiczność decydowała o tym, która etiuda bądź animacja przypadła im najbardziej do gustu. Po zliczeniu wszystkich głosów, wyniki prezentuje się następująco: Moje stare, reż. Natasza Parzymies.

Dodatkowo, w tym obradowały również 2 inne składy jurorskie:

  • Jury Koła Naukowego Filmoznawców Uniwersytetu Łódzkiego, w składzie: Hanna Tkachova, Julia Zając-Milanowicz, Patryk Buchta, Filip Grzędowski, Maciej Kujawski
    Nagroda dla animacji: Zima, reż. Tomek Popakul, Kasumi Ozeki, Polska
    Uzasadnienie: Za zmysłowe operowanie kontrastami w minimalistycznej formie animacji, niepozbawionej elementu prowokacji i skłaniającej odbiorcę do kontemplacji. Enigmatyczny, ale i niezaprzeczalnie autentyczny obraz wnętrza emocjonalnego wielu Polek i Polaków. To portret zbiorowy ludzi dotkniętych pustką, którzy z trudem poszukują bliskiej więzi w środowisku zbudowanym na dystansie i chłodzie. Twórcy umiejętnie balansują między poczuciem martwości i zastoju egzystencji a witalnością i promieniem zmiany – w olśniewającej stylistyce, przy drobiazgowo zaplanowanej sferze dźwiękowej.

  • Jury Młodych złożone z laureatów laureaci Olimpiady Wiedzy o Filmie i Komunikacji Społecznej organizowanej przez Filmotekę Narodową – Instytut Audiowizualny, w składzie: Wiktoria Gornowicz, Hanna Rusin, Hubert Chościński
    Nagroda dla etiudy: Stwór, reż. Damian Kosowski, Polska
    Uzasadnienie: Za niewinną subtelność opowieści połączoną z ciekawą formułą. Za wyjątkowo naturalne i unikatowe przedstawienie trudnego do podjęcia tematu jakim są zaburzenia psychiczne i przekrój relacji międzyludzkich. Za ciekawy zbieg narracyjny pogłębiający możliwości interpretacyjne i estetykę wizualny.

Projekcje Międzynarodowego Konkursu Authors Spotlight:

  • 13 października (piątek), godz. 19:30, blok: etiudy I, 141′, Muzeum Kinematografii
    Etiudy w bloku I: Can you water a garden with a tears?, Do raju, Herstory, Moje stare, Please Hold the Line, Starsza pani szuka, Traces
  • 14 października (sobota), godz. 12:30, blok: animacje, 121′, Muzeum Kinematografii 
  • 15 października (niedziela), godz. 11:00, blok: etiudy II, 143′, Muzuem Kinematografii
    Etiudy w bloku II: Być kimś, Moje żyjątko, Naiku, Onán, NOISETRAIN, Rozkwit zimowy, Stwór

Po projekcji 15 października, spotkanie z młodymi krytykami filmowymi wokół prezentowanych etiud i animacji.

Etiudy i animacje będą pokazywane w oryginalnej wersji językowej z angielskimi napisami.


Być kimś (etiuda)
reż. Michał Toczek

czas trwania: 27 min. 21 s.
produkcja: Polska, 2023

Wiktor to zwykły facet, elektryk, który wprowadza się z rodziną do nowego mieszkania. Wkrótce bohaterowie dowiadują się, że należało ono kiedyś do Lecha Wałęsy. Żona Wiktora, Sylwia, postanawia zmienić ich nowy dom w muzeum, a męża w odtwórcę roli byłego prezydenta. Jej obsesja zmusza Wiktora do konfrontacji z legendą Wałęsy.

Szkoła Filmowa w Łodzi.
Etiuda pokazywana na: FPFF w Gdyni (2023), Krakowski Festiwal Filmowy (2023), Festiwal Młodzi i Film (2023), Festiwal Filmu i Sztuki – BNP Paribas Dwa Brzegi (2023).

Can you water a garden with tears? (etiuda)
reż. Theodore Selekos

czas trwania: 7 min.
produkcja: Grecja, 2023

W pustym miejskim krajobrazie Aten, podczas najgorętszego lata w ciągu ostatnich 50 lat, znajdujemy Stavrosa wczesnym rankiem przed jego sezonową pracą jako ogrodnik, w środku kryzysu lękowego. Próbując poradzić sobie ze swoim zdrowiem psychicznym, nagrywa wszystkie swoje myśli na magnetofon, aby uwolnić się od emocjonalnego ciężaru.

Debiut reżyserski.

Do raju (etiuda)
reż. Marta Szymanek

czas trwania: 22 min. 44 s.
produkcja: Polska, 2023

Próbując uciec od nieszczęśliwego życia, nastoletnia Mila spotyka młodego uchodźcę, który za wszelką cenę walczy o przetrwanie.

Warszawska Szkoła Filmowa, debiut reżyserski.
Etiuda pokazywana na: Hollyshorts Film Festival, USA (2023); FPFF w Gdyni (2023)

Herstory (etiuda)
reż. Tomasz Stuleblak

czas trwania: 28 min. 42 s.
produkcja: Polska, 2022

Jesień 2020. W Warszawie rozpoczynają się masowe protesty na rzecz praw kobiet. 17-letnia Ola spędza wieczór opiekując się siostrą i chorą babcią. Jej codzienne obowiązki przerywa niepokojąca wiadomość – podobno mama Oli spotyka się teraz z ojcem. Ola zagłębia się w miasto, aby odkryć prawdę. Choć czuje się zdradzona, w głębi duszy nadal wierzy w kobiecą solidarność. Tymczasem atmosfera na ulicach miasta gęstnieje.

Szkoła Filmowa w Katowicach, debiut reżyserski.
Etiuda pokazywana na: FPFF w Gdyni (2023)

Moje stare (etiuda)
reż. Natasza Parzymies

czas trwania: 24 min. 39 s.
p
rodukcja: Polska, 2023

Dwie starsze kobiety spotykają się ponownie po 50 latach, aby wybrać się w ostatnią wspólną podróż i walczyć o uczucia, które kiedyś ich łączyły.

Warszawska Szkoła Filmowa.
Etiuda pokazywana na: FPFF w Gdyni (2023), Krakowski Festiwal Filmowy (2023).

Moje żyjątko (etiuda)
reż. Andrzej Danis

czas trwania: 18 min. 57 s.
produkcja: Polska, 2023

Ziggy jest nastolatkiem cierpiącym na bulimię. Pewnego dnia, ojciec mówi mu, że musi zostać wysłany do szpitala. Postanawia temu zapobiec i znajduje sojuszników w swojej sprawie. W międzyczasie odkrywa, że kryje się w nim coś niebezpiecznego, coś, co za wszelką cenę chce wyjść na wierzch. Czy uda mu się to dłużej ukrywać?

Szkoła Filmowa w Łodzi.
Etiuda pokazywana na: Festiwal Młodzi i Film (2023).

NAIKU (etiuda)
reż. Pijus Mačiulskis

czas trwania: 19 min. 53 s.
produkcja: Litwa, 2023

Dziesięciu ekscentrycznych chuliganów lekkomyślnie jeździ jeepem po opuszczonych dzielnicach przemysłowych. Ten, który siedzi na dachu, trzyma latawiec, który wabi przechodnia Adomasa, by do nich dołączył. Zostaje on wciągnięty do gry, która okazuje się brutalnym turniejem. Zwycięzca może dzierżyć latawiec. Jednak ze względu na charakter gry, utrzymanie człowieczeństwa staje się walką.

Etiuda pokazywana na: Yubari International Fantastic Film Festival, Japonia (2023)

NOISETRAIN (etiuda)
reż. Pol De Plecker

czas trwania: 19 min. 45 s.
produkcja: Belgia, 2022

Trzej mężczyźni otoczeni śpiącymi pasażerami, budzą się w stojącym pociągu. Kiedy pociąg zostawia ich na odludnym terenie, rozpoczyna się podróż przez graficzny, śnieżny krajobraz.

KASK & Conservatorium
Etiuda pokazywana na: International Film Fest Ghent, Belgia (2022); Leuven International Short Film Festival, Belgia (2022); Vienna Shorts, Austria (2023).

Onán (etiuda)
r
eż. Diego Toussaint Ortiz

czas trwania: 8 min. 45 s.
produkcja: Meksyk, 2022

Tamara, młoda zakonnica, odczuwa pokusę, by zdradzić wszystko, w co kiedykolwiek wierzyła, gdy na jej progu w magiczny sposób pojawia się wibrator. Teraz nieświadomie podda swoją wiarę w Boga konfrontacji z godnym przeciwnikiem: Pragnieniem pierwszego orgazmu.

Etiuda pokazywana na: Shorts México Festival Internacional de Cortometrajes de México Mexico City (2022); The Pigeon International Film Festival, Islandia (2023); Ortigia Film Festival, Włochy (2023), Thessaloniki Free Short Film Festival, Grecja (2023).

Please Hold the Line (etiuda)
reż. Tan Ce Ding

czas trwania: 18 min. 29 s.
produkcja: Malezja, 2022

Młoda operatorka telefoniczna staje przed dylematem moralnym w sytuacji, która zmienia jej życie.

Asian Film Academy (AFA).
Etiuda pokazywana na: Venice Film Festival (2022), Stockholm International Film Festival (2022), Palm Spring International ShortFest (2023), Vienna shorts (2023).

Rozkwit zimowy (etiuda)
reż. Ivan Krupenikov

czas trwania: 29 min. 59 s.
produkcja: Polska, 2022

Świat zostaje zniszczony przez katastrofę ekologiczną. Stary najemnik, borykający się z poważnymi problemami zdrowotnymi, szuka sposobu na emeryturę i wreszcie dostaje pracę, która mu to umożliwi. Proste zadanie eskortowania dziewczyny z punktu A do punktu B odkryje tajemnicę, która popycha bohatera do ponownego przeanalizowania swojego widzenia na świat.

Warszawska Szkoła Filmowa, debiut reżyserski.
Etiuda pokazywana na: Green Film Festival (2023), FPFF w Gdyni (2022).

Starsza pani szuka (etiuda)
reż. Maria Wider

czas trwania: 24 min. 1 s.
produkcja: Polska, 2023

Krystyna ma 72 lata i nigdy nie doświadczyła prawdziwej miłości. By to odmienić, zapisuje się do biura matrymonialnego. Kolejne randki przynoszą jedynie rozczarowanie, a kontakt ze starzejącymi się mężczyznami uświadamia kobiecie, że związek może wcale nie być tym, czego brakuje jej do szczęścia...

Studio Munka
Etiuda pokazywana na: Krakowski Festiwal Filmowy (2022), Młodzi i Film (2023)

Stwór (etiuda)
reż. Damian Kosowski

czas trwania: 20 min.
produkcja: Polska, 2022

Trzydziestoletni Kazik wspomina czasy dzieciństwa, gdy codziennie rano był odprowadzany do szkoły przez ukochaną ciotkę Dagnę. Gdy pewnego dnia kobieta nieoczekiwanie znika, chłopiec na własną rękę postanawia dowiedzieć się, co się z nią stało.

Szkoła Filmowa w Łodzi.
Etiuda pokazywana na: EnergaCamerimage (2022), FPFF w Gdyni (2023).

Traces (etiuda)
reż. Omer Weiss

czas trwania: 16 min 34 s.
produkcja: Izrael, 2022

Amit, introwertyczny nastolatek, dowiaduje się, że jego ojciec popełnił wczoraj samobójstwo. Identyfikacja ciała ma nastąpić wieczorem, ale jego rodzina zabrania mu iść. W obliczu swojego starszego dominującego brata i ich oderwanej od rzeczywistości matki, Amit jest niespokojny, dopóki nie zobaczy swojego ojca po raz ostatni.

Minshar School Of Arts, Tel-Aviv.

1x1x1 (animacja)
reż. Yinuo Shao

czas trwania: 5 min. 45 s.
produkcja: Wielka Brytania, 2022

Surrealistyczna animacja opowiada o procesie od poznania do zaakceptowania siebie. To długa podróż, pętla. Historia zaczyna się od małego domku zbudowanego w naszym wewnętrznym świecie…

BA in Illustration & Animation from Kingston University of Art
Etiuda pokazywana na: London International Animation Festival (2022), Animasyros, Grecja (2022).

A Kind of Testament (animacja)
reż. Stephen Vuillemin

czas trwania: 16 min. 23 s.
produkcja: Francja, 2023

Młoda kobieta natrafia w internecie na animacje, które najwyraźniej powstały na podstawie jej prywatnych selfie. Nieznana kobieta, o tym samym nazwisku, przyznaje się do kradzieży tożsamości. Ale śmierć jest szybsza niż odpowiedź na pytanie: „Dlaczego?”.

Etiuda pokazywana na: Berlinale (2023), Animafest, Węgry (2023), Sarajevo Film Festival, Bośnia i Harcegowina (2023), Rhode Island Film Festival, USA (2023).

Cosmic Routine (animacja)
reż. Agnieszka Kotulska

czas trwania: 6 min. 37 s.
produkcja: Polska, 2023

Zmęczona codzienną monotonią dziewczyna ucieka w świat teledysku z lat 80-tych. W miejskiej scenerii, pośród majaczących w ciemności neonowych świateł, spróbuje tchnąć życie w pogrążony w rutynie świat.

Studio Munka, debiut reżyserski.

Disc+Dog (animacja)
reż. Tomek Ducki

czas trwania: 5 min. 46 s.
produkcja: Polska, 2023

Gra we frisbee trzech psów wymyka się spod kontroli, gdy wplątują się w społeczne więzi. Co się stanie, jeśli jeden z nich zostanie wykluczony z gry?

Animacja pokazywana na: Młodzi i Film Koszalin (2023).

fur (animacja)
reż. Zhen Li

czas trwania: 6 min. 36 s.
produkcja: USA, 2022

zauroczenie spleśniałe…

Animacja pokazywana na: Sundance Film Festival (2023), Seattle International Film Festival (2023), Animafest (2023).

Jestem błękitem (animacja)
reż. Weronika Szyma

czas trwania: 6 min. 52 s.
produkcja: Polska, 2023

Historia, w której czas się rozciąga. Matka i córka próbują odnaleźć swoje miejsce po odejściu ojca. Bezczynnie spędzają czas na metaforycznej pustej plaży. Walczą ze swoją niepewnością i tęsknotą. Obraz morza powraca rytmicznie. To obietnica wolności, ale i przerażającego innego świata, z dala od ciepłego piasku.

FUMI Studio.
Animacja pokazywana na: Młodzi i Film w Koszalinie (2023).

Luce and the Rock (animacja)
reż. Britt Raes

czas trwania: 12 min. 59 s.
produkcja: Belgia, 2022

Pewnego dnia, nie wiadomo skąd, pośrodku spokojnej wioski, w której mieszka Luce, pojawia się gigantyczna skała. Wieśniacy nie mogą już nawet otwierać drzwi do swoich domów! Luce jest zły: „odejdź, Rock, nie pasujesz tutaj! I dlaczego w ogóle tu jesteś?”.

Animacja pokazywana na: Berlinale (2022), Annency Festival (2022), 

Nun or Never! (animacja)
reż. Heta Jäälinoja

czas trwania: 10 min. 48 s.
produkcja: Finlandia, 2023

Zakonnice żyją w klasztorze w zadowoleniu i harmonii, zjednoczone ze sobą. Podczas kopania ziemniaków, jedna z zakonnic znajduje pod ziemią mężczyznę. Zakonnica zaczyna śnić o mężczyźnie, szaleje i traci wspólny rytm z innymi.

Animacja pokazywana na: TIFF (2023), Annency (2023).

Safari Club (animacja)
reż. Zuzanna Szyszak

czas trwania: 9 min. 52 s.
produkcja: Polska, 2023

„Safari Club” to miejsce, w którym imprezowicze mogą się wyluzować, poszaleć i okazywać zwierzęce zachowania. Dziewczyna przygotowuje się do polowania i czeka ją najdziksza noc w jej życiu, pod każdym względem „dzika”.

Debiut reżyserski.
Animacja pokazywana na: Młodzi i Film (2023).

The House of Loss (animacja)
r
eż. Jinkyu Jeon

czas trwania: 9 min. 34 s.
produkcja: Japonia, 2022

Starsze osoby w domu opieki mają ogolone głowy. Bohater, który tam pracuje, widzi ich, ale nie potrafi odczytać ich wyrazu twarzy. Jednak od pewnego momentu zaczyna uważnie przyglądać się ich twarzom.

Animacja pokazywana na: Doc Edge Film Festival (2023), Tirana International Film Festival (2022).

Zima (animacja)
reż. Tomek Popakul, Kasumi Ozeki

czas trwania: 26 min. 25 s.
produkcja: Polska, 2023

Rośnie powoli jak sopel, ale pewnego dnia spada i rozbija się. Anka kocha koty. I Jezusa. W zimowej ciszy laguna zamarza, a niewypowiedziane wypływa na powierzchnię jak pęknięcie na lodzie. Mozaikowy portret małej rybackiej wioski, w której relacje międzyludzkie, międzyludzkie i międzyzwierzęce zależą od delikatnej równowagi między ciepłą czułą opieką a zimnym emocjonalnym okrucieństwem. Niesamowita opowieść o samotności i wspólnocie opowiedziana z magicznym realizmem.

Yellow Tapir Films
Animacja pokazywana na: Krakowski Festiwal Filmowy (2023); 66th International Leipzig Festival for Documentary and Animated Film – DOK Leipzig (2023), Ottawa International Animation Festival (2023).

ZOON (animacja)
reż. Jonatan Schwenk

czas trwania: 4 min. 25 s.
produkcja: Niemcy, 2022

Małe, błyszczące zwierzątka są w rui. Dwunożny mieszkaniec lasu spotyka pożądliwą grupę. On i jego towarzysze zajadają się małymi stworzeniami i wkrótce zaczyna się uczta.

Animacja pokazywana na: Sundance (2022), Animafest (2022), Glasgow Short Film Festival, Warszawski Festiwal Filmowy (2022).


NAGRODY W MIĘDZYNARODOWYM KONKURSIE AUTHORS SPOTLIGHT TO M.IN.:

  • nagroda pieniężna w wysokości 1.000 PLN w kategorii Najlepsza Etiuda „Live Action” (nagroda dla Reżysera filmu) – Nagroda Główna,
  • nagroda pieniężna w wysokości 1.000 PLN w kategorii Najlepsza Animacja (nagroda dla Reżysera filmu) – Nagroda Głowna,
  • nagroda Publiczności (bez podziału na kategorie),
  • nagroda Jury Młodych, składającego się z laureatów Olimpiady Wiedzy o Filmie i Komunikacji Społecznej (bez podziału na kategorie),
  • nagroda Koła Naukowego Filmoznawców Uniwersytetu Łódzkiego (bez podziału na kategorie),
  • nagroda od – soundmaking – – możliwość profesjonalnego zgrania dźwięku kolejnego filmu,
  • cztery, 2-letnie subskrypcje na międzynarodowej platformie Crew United dla zwycięzców nagrodzonych przez Jury Główne (po jednej subskrypcji dla dwóch nagrodzonych w kategorii Najlepsza Etiuda „Live Action”, po jednej subskrypcji dla dwóch nagrodzonych w kategorii Najlepsza Animacja),
  • roczna subskrypcja do międzynarodowej platformy z filmami artystycznymi Kinoscope,
  • dostęp do najlepszego kina dokumentalnego w serwisie DAFilms,
  • nagrody książkowe od Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego,
  • nagrody książkowe od Wydawnictwa Szkoły Filmowej,
  • nagrody książkowe od Muzeum Kinematografii,
  • i inne.

JURY GŁÓWNE MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU AUTHORS SPOTLIGHT

  • Diana Dąbrowska – filmoznawczyni, krytyczka filmowa, edukatorka, organizatorka wielu imprez filmowych, festiwali i przeglądów. Od 2019 dyrektor artystyczna Festiwalu Filmowego Hommage a Kieślowski w Sokołowsku. 
  • Kinga Dębska – reżyserka i scenarzystka, a także pisarka i pedagog. Jej filmy fabularne to: „Hel”, „Moje córki krowy”, „Plan B”, „Zabawa zabawa”, „Zupa nic” i  najnowsze „Święto ognia”. 
  • Kuba Czekaj – reżyser i scenarzysta. Jego debiutancki „Baby Bump” zdobył specjalną nagrodę Queer Lion na festiwalu w Wenecji i Artistic Vision Award na Festiwalu Filmowym OutFest w Los Angeles.

JURY MŁODYCH MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU AUTHORS SPOTLIGHT złożone z laureatów Olimpiady Wiedzy o Filmie i Komunikacji Społecznej

JURY KOŁA NAUKOWEGO FILMOZNAWCÓW UŁ

Po raz drugi, zostanie przyznana Nagroda Publiczności – a przyzna ją publiczność festiwalowa. Wyróżniona zostanie etiuda bądź animacja, która otrzyma największą ilość głosów. Zapraszamy wszystkich do wspólnego głosowania po blokach konkursowych!


KALENDARZ KONKURSU

  1. Otwarcie naboru zgłoszeń do Konkursu – 12.04.2023 r.
  2. Zakończenie naboru – 24.08.2023 r., 23:59 (UTC+2).
  3. Publikacja na stronach internetowych Organizatora pełnej listy filmów, które wezmą udział w Konkursie – 12.09.2023 r.
  4. Projekcje konkursowych filmów podczas Festiwalu – 12-15.10.2023 r. oraz opcjonalnie online od 16-19.10.2023 r.
  5. Ogłoszenie zwycięzców Konkursu – 15.10.2023 r.

W tym roku wsparciem selekcji konkursowej Authors Spotlight są osoby członkowskie Koła Naukowego Filmoznawców UŁ w składzie: Adam Cybulski, Oliwia Nadarzycka, Joanna Kosińska-Wajcht.


ident. graf. Arkadiusz Jaworek

PARTNERZY MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU AUTHORS SPOTLIGH


14. Festiwal Kamera Akcja odbędzie się od 12 do 15.10.2023 w Łodzi oraz od 16 do 19.10.2023 online na platformie Think Film. Zadanie realizowane jest dzięki dofinansowaniu z budżetu Miasta Łodzi. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej oraz Uniwersytetu Łódzkiego – mecenasa festiwalu. Partnerem festiwalu jest Szkoła Filmowa w Łodzi. Festiwal Kamera Akcja i Festiwal Mediów Człowiek w Zagrożeniu tworzą sieć współpracy „Łódzki Festiwal Filmowy”.

Newsletter
Polub nas
Partnerzy