TVN, YouTube czy Netflix – czy wielkie marki rządzą kinomanami?

Ekspertka, która decyduje o tym, jakie seriale oglądamy, założyciel marki będącej największym fenomenem i wielkim sukcesem marketingowym w polskim biznesie, człowiek, który sprawia, że artystyczne kino dokumentalne cieszy się zainteresowaniem porównywalnym do oddziaływania blockbusterów – takich gości będzie można spotkać podczas trzech dyskusji na 13. edycji Kamery Akcji.


W sobotę, 15 października o godzinie 15:00 festiwalowicze będą mogli skonfrontować się z opiniami ekspertek i ekspertów podczas rozmowy Trendy w treściach. Jak trafić w gusta widowni. Zaproszeni goście zastanowią się nad tym, jakie filmy czy seriale produkować, kupować, tworzyć, aby odnalazły swojego odbiorcę. Rozmawiać będą: Martin Stankiewicz – ex youtuber, którego kanał ma prawie 1,3 miliona subskrybentów, a jego filmy wyświetlono 270 milionów razy; Katarzyna Śliwińska-Kłosowicz – showrunnerka TVN Warner Bros. Discovery, pomysłodawczyni m.in. „Diagnozy”, „Pod powierzchnią”, czy „Nieobecni”; Artur Zaborski – dziennikarz kulturalny współpracujący m.in.  z „Newsweekiem” czy „Zwierciadłem”, a także Michał Broniszewski – dyrektor dystrybucji i sprzedaży w Galapagos Films.


Podczas piątkowej dyskusji (14 października, godz. 15:00) Klapki na oczach. Promocja w branży filmowej widzowie dowiedza się natomiast, jak współcześnie kierować marketingiem, by trafić do wymarzonej grupy docelowej oraz przekonać ją, by spośród ogromu propozycji wybrali właśnie tą konkretną. Rozmawiać będą Katarzyna Czajka-Kominiarczuk – krytyczka filmowa, autorka bloga „Zwierz Popkulturalny”, Wacław Mikłaszewski – współzałożyciel i pomysłodawca reanimacji marki KUBOTA, Paulina Jaroszewicz – menedżerka dystrybucji w Stowarzyszeniu Nowe Horyzonty i Mateusz Góra – szef komunikacji i rozwoju widowni w Millennium Docs Against Gravity. Spotkania z ekspertami zamknie najbardziej kontrowersyjna dyskusja Krytycznie do szpiku kości z producentką „Idy” czy „Głupców” – Ewą Puszczyńską, dziennikarką i stałą współpracowniczką redakcji Dzień Dobry TVN – Anną Tatarską oraz dziennikarzem kulturalnym, współpracującym m.in. z kwartalnikiem „Przekrój” – Mateuszem Demskim. Punktem wyjścia do dyskusji będzie prowokująca teza o śmierci krytyki filmowej.


13. Festiwal Kamera Akcja odbędzie się od 13-16 października 2022 roku: stacjonarnie w Łodzi oraz online na platformie Think Film (17-20.10.). Zadanie zrealizowane dzięki dofinansowaniu z budżetu Miasta Łodzi. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej oraz Uniwersytetu Łódzkiego – mecenasa festiwalu.

15 / 09 / 2022
Newsletter
Polub nas
Partnerzy