THINK FILM

Dostęp do wydarzeń i pokazów filmowych na Think Film

1. Dostęp do materiałów online – zakładanie konta

Po zakupie akredytacji otrzymasz na maila zaproszenie z serwisu Think. Jeśli wiadomość nie znajduje się w folderze „Odebrane”, sprawdź, czy nie ma go w folderze SPAM lub Oferty. W treści wiadomości znajdzie się Twój login i hasło do serwisu. Użyj go, aby zalogować się za pośrednictwem https://thinkfilm.pl/sign_in

Po zalogowaniu się masz możliwość zmiany hasła, a także dodania swojego zdjęcia, które będzie używane w dyskusjach na czacie i przestrzeni komentarzy pod filmami.

2. Zasady projekcji

Materiały na platformie dostępne są w 4 godzinnych oknach, tzn. można rozpocząć oglądanie najwcześniej wraz z godziną podaną w harmonogramie, a zakończyć oglądanie najpóźniej 4 godziny po rozpoczęciu – informujemy o tym w regulaminie sprzedaży karnetów.

Jeśli projekcja przerwała się w trakcie, to najprawdopodobniej minęły już 4 godziny od momentu rozpoczęcia seansu. W wyjątkowych przypadkach wydarzenia są dostępne w dłuższym terminie. Informujemy o tym każdorazowo przy tego typu wydarzeniu.

3. Minimalne wymagania sprzętowe do poprawnego wyświetlania treści w serwisie / minimalna jakość połączenie internetowego

Komputer z połączeniem internetowym/telefon z systemem Android albo iOS, który obsługuje HTML5. Wszystkie aktualne wersje przeglądarek nie będą mieć problemu z odtwarzaniem materiałów w serwisie. Połączenie internetowe to minimum 5 mb/s.

4. Jak przetestować połączenie internetowe?

Wejdź na: https://www.speedtest.pl/

5. Jakość materiałów w serwisie – dlaczego film włącza się w słabszej jakości?

Serwis stosuje multibitrate, co oznacza, że jakość oglądanego materiału jest dopasowywana do jakości połączenia. W przypadku połączenia o niższej jakości, otrzymujesz niższą rozdzielczość obrazu. Możesz ręcznie zmienić jakość wyświetlanego obrazu w prawym dolnym rogu, ale może to skutkować buforowaniem (zacinaniem się obrazu).

6. Dlaczego film się zacina albo nie działa?

Upewnij się, że masz połączenie z Internetem, a najlepiej sprawdź jakość swojego połączenia na stronie: https://www.speedtest.pl/

W przypadku wolnego połączenie (tj. do 5 mb/s) czas na załadowanie się filmu jest dłuższy. Może się także zdarzyć, że film załaduje się w niższej jakości z uwagi na słabe połączenie internetowe. Zalecamy też zaktualizowanie przeglądarki. Player w serwisie działa na bazie HTML5. Jeśli materiał nie wyświetla się poprawnie na komputerze, spróbuj odtworzyć go na smartfonie – jeśli działa poprawnie, oznacza to problemy ze sprzętem.

Kolejnym prawdopodobnym powodem braku dostępu do konkretnych treści jest przekroczenie czasu dostępności filmu lub wydarzenia w danym bloku.

7. Czy możliwe jest korzystanie z platformy na telefonie/smartfonie/tablecie?

Tak, jest to możliwe zarówno na urządzeniach z systemem Android, jak i iOS. W tym momencie nie jest dostępna dedykowana aplikacja – korzystanie z platformy dostępne jest przez przeglądarkę.

8. W jaki sposób można korzystać z Chromecast i Airplay? Oglądanie materiałów na telewizorze

Przede wszystkim trzeba mieć urządzenie Chromecast lub Airplay 😉

Chromecast (Google) to system przesyłania obrazu np. z komputera na telewizor. Tożsamym rozwiązaniem jest technologia Airplay dla urządzeń Apple. Żeby skorzystać z tej funkcji należy podłączyć urządzenie, np. Chromecast, do telewizora i połączyć je do tej samej sieci, co komputer, na którym korzystasz z platformy Think. W prawym dolnym rogu pojawi się ikonka przesyłania obrazu – wystarczy w nią kliknąć i chwilę poczekać na nawiązanie połączenia. Najczęstszym problemem z działaniem funkcji jest inne połączenie internetowe obu urządzeń lub słaba jakość połączenia.

9. Problemy z głośnością materiałów

Każdy z materiałów dostępnych w serwisie jest udostępniony w oryginalnym miksie dostarczonym przez producenta lub dystrybutora bez ingerencji Organizatorów. To oznacza, że oglądasz film z taką głośnością, która została przewidziana przez właściciela praw do filmu. Istotną kwestią jest także sprzęt, na którym korzystasz z serwisu. Z łatwością możesz podłączyć dodatkowe głośniki lub użyć suwaka z głośnością.

10. Czy można zwrócić karnet w przypadku problemów technicznych?

Nie. W regulaminie znajduję się zapis, że Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy sprzętowe leżące po stronie Uczestnika.

11. Dlaczego nie mogę oglądać filmów z platformy za granicą?

Jest to związane z kwestiami licencyjnymi. Wszystkie materiały filmowe są objęte geoblokadą na Polskę. To oznacza, że musisz znajdować się na terytorium naszego kraju, aby mieć dostęp do projekcji filmowych. Natomiast wszystkie pozostałe wydarzenia z udziałem gości (panele, warsztaty, Q&A) możesz oglądać bez przeszkód w każdym innym kraju.

12. Sposób uczestnictwa w wydarzeniach z udziałem gości

Uczestnictwo w warsztatach i spotkaniach możliwe jest wyłącznie online. Wydarzenia będą transmitowane na Facebooku, a ich zapisy będą dostępne także na Think Film kilka godzin po zakończeniu transmisji. 


Jeśli nie znalazłeś/nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami: aga@kameraakcja.com.pl