15. FKA

KINGA STOPCZYŃSKA
Wykładowczyni w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Członkini Grona Ekspertów Wydziału Zarządzania. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, w tym social media, m.in. książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji. Wydanie drugie uaktualnione”. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w pracy z wiodącymi markami i mediami. Ekspert w dziedzinie social media i PR kryzysowego. Prowadzi na rynku polskim i międzynarodowym projekty z zakresu Public Relations, Social Media, Influencer Marketingu, Brandingu i Design Marketingu. Trenerka z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej i social media. Kierownik i współtwórczyni jedynego w Polsce kierunku studiów „Digital Communication and Social media for management” prowadzonego w języku angielskim na Wydziale Zarządzania UŁ. Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa” Osobowość Roku 2020” województwa łódzkiego w dziedzinie Nauka.