THINK FILM

Filmy festiwalowe dostępne tylko online, wydarzenia i spotkania 11. Festiwalu Kamera Akcja dostępne są na platformie THINK FILM.
Znajdziesz tam również wydarzenia z cyklu Akcja Edukacja oraz spotkania branżowe SERIO PRO.

FAQ

1. Dostęp do materiałów online – zakładanie konta
Po zakupie akredytacji otrzymasz na maila zaproszenie z serwisu Think. Jeśli wiadomość nie znajduje się w folderze „Odebrane”, sprawdź, czy nie ma go w folderze SPAM lub Oferty. 
W treści wiadomości znajdzie się Twój login i hasło do serwisu. Użyj go, aby zalogować się za pośrednictwem https://thinkfilm.pl/sign_in
Po zalogowaniu się masz możliwość zmiany hasła, a także dodanie zdjęcia, które będzie używane w dyskusjach na czacie i przestrzeni komentarzy pod filmami.
 
2. Zasady projekcji
Materiały na platformie dostępne są w 4 godzinnych oknach, tzn. można rozpocząć oglądanie najwcześniej wraz z godziną podaną w harmonogramie, a zakończyć oglądanie najpóźniej 4 godziny po rozpoczęciu – informujemy o tym w regulaminie sprzedaży karnetów.
Jeśli projekcja przerwała się w trakcie, to najprawdopodobniej minęły już 4 godziny od momentu rozpoczęcia seansu.
 
3. Minimalne wymagania sprzętowe do poprawnego wyświetlania treści w serwisie / minimalna jakość połączenie internetowego
Komputer z połączeniem internetowym/telefon z systemem Android albo iOS, który obsługuje HTML5. 
Wszystkie aktualne wersje przeglądarek nie będą mieć problemu z odtwarzaniem materiałów w serwisie. Połączenie internetowe to minimum 5 mb/s.
 
4. Jak przetestować połączenie internetowe?
Wejdź na: https://www.speedtest.pl/ 
 
5. Jakość materiałów w serwisie – dlaczego film włącza się w słabszej jakości?
Serwis stosuje multibitrate, co oznacza, że jakość oglądanego materiału jest dopasowywana do jakości połączenia. W przypadku połączenia o niższej jakości otrzymujesz niższą rozdzielczość obrazu. Możesz ręcznie zmienić jakość wyświetlanego obrazu w prawym dolnym rogu, ale może to skutkować buforowaniem (zacinaniem się obrazu).   
 
6. Dlaczego film się zacina albo nie działa?
Upewnij się, że masz połączenie z internetem, a najlepiej sprawdź jakość swojego połączenia na stronie: https://www.speedtest.pl/
W przypadku wolnego połączenie (tj. do 5 mb/s) czas na załadowanie się filmu jest dłuższy. Może się także zdarzyć, że film załaduje się w niższej jakości z uwagi na słabe połączenie internetowe. Zalecamy też zaktualizowanie przeglądarki. Player w serwisie działa na bazie playera HTML5. 
Jeśli materiał nie wyświetla się poprawnie na komputerze, spróbuj odtworzyć go na smartfonie – jeśli działa poprawnie, oznacza to problemy ze sprzętem.
Kolejnym prawdopodobnym powodem braku dostępu do konkretnych treści jest przekroczenie czasu dostępności filmu w danym bloku.
 
7. Czy możliwe jest korzystanie z platformy na telefonie/smartfonie/tablecie?
Tak, jest to możliwe zarówno na urządzeniach z systemem Android, jak i iOS. W tym momencie nie jest dostępna dedykowana aplikacja – korzystanie z platformy dostępne jest przez przeglądarkę     
 
8. W jaki sposób można korzystać z Chromecast i Airplay? Oglądanie materiałów na telewizorze
Przede wszystkim trzeba mieć urządzenie Chromcast lub Airplay 😉
Chromecast (Google) to system przesyłania obrazu z komputera na telewizor. Tożsamym rozwiązaniem jest technologia Airplay dla urządzeń Apple.
Żeby skorzystać z tej funkcji należy podłączyć urządzenie, np. Chromecast, do telewizora i połączyć je z tą samą siecią, co komputer, na którym korzystasz z platformy Think. W prawym dolnym rogu pojawi się ikonka przesyłania obrazu – wystarczy w nią kliknąć i chwilę poczekać. Najczęstszym problemem jest inne połączenie internetowe obu urządzeń lub słaba jakość połączenia.
 
9. Problemy z głośnością materiałów
Każdy z materiałów dostępnych w serwisie jest udostępniony w oryginalnym miksie dostarczonym przez producenta lub dystrybutora bez ingerencji Organizatorów. To oznacza, że oglądasz film z taką głośnością, która została przewidziana przez właściciela praw do filmu. Istotną kwestią jest także sprzęt, na którym korzystasz z serwisu. Z łatwością możesz podłączyć dodatkowe głośniki lub użyć suwaka z głośnością. 
 
10. Czy można zwrócić karnet w przypadku problemów technicznych
Nie. W regulaminie znajduję się zapis, że Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy sprzętowe leżące po stronie Użytkownika.

11. Dlaczego nie mogę oglądać filmów z platformy za granicą?
Jest to związane z kwestiami licencyjnymi. Wszystkie materiały filmowe są objęte geoblokadą na Polskę. To oznacza, że musisz znajdować się na terytorium naszego kraju, aby mieć dostęp do projekcji filmowych. Natomiast wszystkie pozostałe wydarzenia z udziałem gości (panele, warsztaty, Q&A) możesz oglądać bez przeszkód w każdym innym kraju.

12. Sposób uczestnictwa w wydarzeniach z udziałem gości
Uczestnictwo w warsztatach i spotkaniach możliwe jest wyłącznie online, na platformie Think Film. Każde wydarzenie będzie można oglądać i komentować na Think Film. Dostępna będzie również opcja live chat, podczas której moderator spotkania będzie przekazywał gościom pojawiające się pytania.

Jeśli nie znalazłeś/nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami pod numerem: 515 697 526.